close

嗨大家~~今天要翻的是Million reasons

這首歌收錄在Gaga最新的專輯<Joanne>裡,

小編覺得好抒情好好聽阿~!!

她在今年的美國超級盃的中場秀也有唱這首歌,

小編大力推薦各位去看這十五分鐘的表演!!超精彩的!!

卡卡唱了很多經典歌曲,像是poker face , bad romance , just dance等等

嗨翻全場阿~小編自己也看了好幾遍呢呵呵

 

<LYRICS>

You're giving me a million reasons to let you go

你給我一百萬個理由讓你離開
You're giving me a million reasons to quit the show

你給我一百萬個理由結束這場愛情
You're givin' me a million reasons

你給我一百萬個理由
Give me a million reasons

給我一百萬個理由
Givin' me a million reasons

給我一百萬個理由
About a million reasons

這一百萬個理由

 

If I had a highway, I would run for the hills

如果有個出口,我想逃離這場愛情
If you could find a dry way, I'd forever be still

但若你找到方向,我願意永遠待在你身邊
But you're giving me a million reason

但你給了我一百萬個理由
Give me a million reasons

給我一百萬個理由
Givin' me a million reasons

給我一百萬個理由
About a million reasons

這一百萬個理由

 

I bow down to pray

我跪下祈禱
I try to make the worst seem better

試著挽回這殘破不堪的一切
Lord, show me the way

上帝啊,請指引我
To cut through all his worn out leather

使我看穿他逐漸磨損的虛偽外表
I've got a hundred million reasons to walk away

我擁有千百萬個理由足以離開你身邊
But baby, I just need one good one to stay

但寶貝,只需一個好理由,我就會留下

 

Head stuck in a cycle, I look off and I stare

思緒陷入無限深淵,我抬起頭,望向遠方
It's like that I've stopped breathing, but completely aware

如同停止呼吸般,意識卻如此清晰
'Cause you're giving me a million reasons

因為你給了我一百萬個理由
Give me a million reasons

給我一百萬個理由
Givin' me a million reasons

給我一百萬個理由
About a million reasons

這一百萬個理由

 

And if you say something that you might even mean

即便你對我說出真心誠意的話
It's hard to even fathom which parts I should believe

我仍無法分辨哪些我可以相信
'Cause you're giving me a million reasons

因為你給了我一百萬個理由
Give me a million reasons

給我一百萬個理由
Givin' me a million reasons

給我一百萬個理由
About a million reasons

這一百萬個理由

 

I bow down to pray

我跪下祈禱
I try to make the worst seem better

試著挽回這殘破不堪的一切
Lord, show me the way

上帝啊,請指引我
To cut through all his worn out leather

使我看穿他逐漸磨損的虛偽外表
I've got a hundred million reasons to walk away

我擁有千百萬個理由足以離開你身邊
But baby, I just need one good one to stay

但寶貝,只需一個好理由,我就會留下

 

Baby I'm bleedin', bleedin'

寶貝,我的心在淌血,無法止歇
Stay

留下來吧
Can't you give me what I'm needin', needin'

你難道不能給我,我所渴求的
Every heartbreak makes it hard to keep the faith

每一次的心碎都不禁使我的信仰動搖
But baby, I just need one good one

但寶貝,我只需要一個好理由
Good one, good one, good one, good one, good one

就一個好的理由...

 

When I bow down to pray

當我跪下祈禱
I try to make the worst seem better

試著挽回這殘破不堪的一切
Lord, show me the way

上帝啊,請指引我
To cut through all his worn out leather

使我看穿他逐漸磨損的虛偽外表
I've got a hundred million reasons to walk away

我擁有千百萬個理由足以離開你身邊

But baby, I just need one good one, good one

但寶貝,我只需要一個好的理由
Tell me that you'll be the good one, good one

告訴我,你就是那個足夠的理由
Baby, I just need one good one to stay

寶貝,只需一個好理由,我就會留下

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    lisa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()